Att lära sig något nytt.

Hej!
Hoppas att alla hade en fin första advent, själv firade jag det hela med ett väldigt fint och mysigt adventsfika. En av mina goda vänner hade bakat allt från saffranskaka till pepparkaksmuffins, kola och kanderade nötter.

Nu är det dock måndag och mitt fokus ligger just nu på Ung Fritid.
Skall iväg på Ungdomsstyrelsens rikskonferens imorgon och förhoppningsvis lära mig något nytt.
Det blir teaterföreställning, seminarium ang. ungdomar, internet och sociala mediers roll. Kommer även att få se vilka som fått priset: årets ungdomskommun.
Förhoppningsvis kommer jag att stöta på människor som arbetar mot samma mål som mig, oss... (Ung fritid)
Kanske att en och annan ny idé föds och börjar att gro... Kul skall det bli.

Tjipp tjipp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0