Sunshine!

Det var ett tag sen jag skrev... Men nu är det dags igen.

Har varit ganska mycket på jobbet de senaste veckorna.
På Ungdomens hus har personalstyrkan förändrats. Ademir har blivit föreståndare på Palatzet, vilket gör att han nu har slutat på Ungdomens hus.
Jag önskar honom all lycka och hoppas att det blir kanon för honom! Även om jag kommer sakna honom på jobbet lite.

Sen har Kecke börjat sin anställning hos oss. Jätte roligt. Känns kul att få in en människa som kan så mycket saker som man själv inte har så stor koll på.

Hörde ni för övrigt att det var ett jävla drag på Ungdomens hus igår? Easycore vs. Metalcore. Fyra band som spelade och ca 300 besökare! Vilken kväll det måste ha varit!?

Men nu mina kära vänner, tänkte jag bara passa på att säga: JAG SKA TILL SOLEN!!!!
Imorgon sitter jag och Ivan på ett plan till Teneriffa, Los Gigantes.
Ska bli underbart att få komma iväg till lite värme. Njuta av att bara vara och fira att Ivan blir 40. :)

Här har ni en liten bild från hotellet, tror ni att jag kommer må bra? :D

Hoppas att alla här hemma har det fint.
För nu ska jag off och packa... Solglasögon, bikini, solskyddsfaktor och allt de där andra som man inte behöver här hemma längre...
//Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0