Unga talanger

Jag blir så imponerad när jag ser människor med talang.
Människor som gör något de brinner för.

När du brinner för något skall du kämpa för det!
Hör du att folk säger rätt och fel. Bra eller dåligt?
Vem är det egentligen som bestämmer det?
Konst är alltid konst. Ibland tilltalar det en ibland inte.
Tänkt om vi alla skulle vara likadana, stöpta i samma form, hur tråkigt skulle det inte vara då?

Så vare sig du älskar att sticka, dansa square dance eller growla... go for it!
Det finns inget jag blir så glad av som att se folk göra det de älskar.
Att få drömma sig bort på en konsert, att få leva sig in i en teater eller trockla ihop en historia ang. ett konstverk, det är underbart.

Den 5 november var det spelning på Ungdomens hus, Easycore vs. metalcore. En spelning med fyra band som drog hit över 300 besök! Själv var jag inte på plats. Men som jag förstod det var det en underbar kväll!
Vi fick en förfrågan av Celena Eklund om vi behövde en fotograf, och självklart svarade vi ja!
Det är mycket roligare att få visa upp foton som ni, ungdomar, har fotat, än när personalen gör det.
Jag har nu suttit och kikat igenom hennes bilder, kollat på hennes blogg och insett att det här verkligen är något hon brinner för! :) Fantastiskt!
Tack för de fina bilderna och fortsätt med det du gör!

Clean Eternity Derogatory Me and another me Six Stories Unknown
Foto: Celena Eklund

Ni andra, ta nu tag i det där lilla eller stora som just fyller ert hjärta med den där lilla extra värmen!
Det behövs i denna kyla.... burr...

Skepp ohoj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0