101001

Vi har nu gått in i oktober månad och vinden känns kallare och kallare för varje dag.
På med mössor, vantar och halsdukar mina vänner!

Jobbar kväll fredag och lördag med min käre kollega Ademir.
Hoppas på en härlig helg med mycket folk.

Hela veckan har varit full av arbete och jag känner mig något matt efter alla nya tankar, idéer och samtal vi har haft här på jobbet.

Vision Ungdomens Hus visades igår upp för allmänheten. Där designfirman Coco Form tillsammans med ungdomar har tagit fram förslag på hur de skulle vilja att Ungdomens hus utvecklas rent designmässigt.

© Daniel Gustavsson och Sissela Jensen

Jag jobbar på med sociala medier och försöker förstå mig på en värld som jag inte är helt bekant med. Även om jag är en tjej som sitter och "surfar" ganska så mycket på min fritid så känner jag att jag har mycket, mycket kvar att lära i vad som är bra och inte.
Men jag hoppas att min kunskap kan vara bra för Ung Fritid och att vi kommer att hitta nya sätt att utvecklas och synas.

Har du idéer på hur man kan göra just detta? Skriv gärna tankar, idéer och tips! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0