Cold as ice

Jag möttes av snö när jag drog undan gardinerna i morse... Det var/är vinter.
Jag halkade som Bambi på hal is när jag tog mig till jobbet, finns det inga sulor som passar detta väder?

Idag blev en allt i allo dag.
Höstlovsprogramet ligger nu ute på hemsidan: http://www.eskilstuna.se/ung
Det kommer säkert ploppa upp fler saker som skall läggas in, så håll utkik alla ungdomar. :)


Är du vän med dina lärare, fritidsledare, tränare eller andra vuxna på communitys? Hur tänker du när du hör mig skriva detta?

Nu är det dock dags för mig att ta helg. Umgås med kissen, som numera har namnet Cyrus the Virus :) Ett namn som passar honom perfekt. Tufft och bra.



Trevlig helg i detta vinterkalla land.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tummen upp för världens bästa Karolin

2010-10-23 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0