Design vision Ungdomens hus

   Cafédelen Café Café Innercafé

Som jag skrev om tidigare så har det material som Coco Form tagit fram, utifrån workshops med ungdomar, visats för allämnheten. 
Detta är i nuläget endast en vision av hur Ungdomens hus skulle kunna komma att se ut.
Jag tycker det är otroligt spännande och hoppas verkligen att Ungdomens hus kan bli något helt fantastiskt.

Vi arbetar just nu för fullt med att komma igång på olika plan för att verksamheten skall utvecklas.
Får se vart det hela landar.
Personal har försvunnit, personal är på ingång. Mycket händer.
Huvudsaken är i alla fall att Ni, ungdomar, skall trivas.


Kommentarer
Postat av: Saif J.

Det ser ganska bra ut tycker jag!



Min idé med de där "grön och rosa färgerna" :D

2010-10-14 @ 18:48:08
Postat av: Lotta

Du gör mig stolt!

2010-10-17 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0