Fritt fram för kreativiteten!

Igår blev det såklart succé när Gina Eklindh höll i en liten sminkskola på Ungdomens hus.
Tema ögon och efter vad jag hört så var hon väldigt nöjd med hur kvällen blev.

Ni som var där, vad tyckte ni?

Dans i stora salen och digital replokal hoppas jag var lika bra! :) Jag vet att det stod ett gäng dansklara tjejer när jag kikade in på jobbet.

Sitter fortfarande hemma med hjärnskakning och sjukskriven i två veckor.

Men jag vill bara skriva lite och tipsa om att gå in på www.eskilstuna.se/ung och kika på sportlovsprogrammet som finns där!
Då ser ni ganska många roliga grejer som händer för er ungdomar under lovet! Programmet är gjort utefter Eskilstuna Kommuns egna saker men även från föreningar m.m.
Så passa på att prova något nytt!

Kram och hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0