Hjärnskakning.

Jag har återigen upptäckt att jag är otroligt dålig på att uppdatera här.
Jag måste skärpa mig.

Fast just nu är inte internet och dator prio ett.

Jag har ramlat och fått hjärnskakning.
Ni vet när man faller bakåt sådär som i en tecknad film? Bara tjoff med huvudet i backen.
Trodde dock inte att jag slagit i så hårt.
Men jag hade fel.
Så nu är det vila, sjukskrivning och smärtstillande denna vecka.

Tur att jag har Cyrus, lite bra på datorn och lite papper att kluddra på.

Jag som verkligen såg fram emot att få jobba när det är Club K2 på Ungdomens hus på fredag.
Går du i nian i högstadiet eller ettan/tvåan på gymnasiet, då är detta för dig! :)
Jag tror det kommer bli en super lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0