Guide var de här

Hejsan alla fina människor.

Jag tänkte passa på att puscha lite för hemsidan eskilstuna.se
Jag har pratat om den förut, och jag kommer att prata om den igen.

Den ser inte alls ut som vår gamla sida så jag tänkte att jag kör en snabb liten guide.

För att komma till Ung delen, där du hittar information om fritidsgårdar och mötesplatser, klickar du in dig på delen Uppleva och göra, därifrån klickar du dig in på Ung, som står i vänsterspalten på sidan.  ¨

    
På bilderna ovanför ser ni först eskilstuna.se startsida och på andra bilden ser ni startsidan för Uppleva och göra. Därifrån är det endast ett klick till för att ta sig till delen ung.

Här kommer det att finnas information i nyhetsform.
Men du kan även klicka dig vidare till olika delar via vänsterspalten.
Hänger du med?

Det finns även en Evenemangsguide på eskilstuna.se, där du kan söka på ex. musik, måla, stepp eller liknande för att hitta evenamang som passar dig.
Där kan man även lägga in egna tips på saker som händer i Eskilstuna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0