Mini flodhäst och en snygg sida

Hej hallå.
Det har varit tyst ett tag, jag vet.
Att ha skallebank frambringar inte lusten att skriva, göra eller tänka.

Men idag, idag är jag full av energi.
Gick en sväng på stan för att omge mig av lite människor och kände att det inte var så jobbigt. Så på tisdag är jag återigen redo för jobb.

Till miniflodhästen... Oliver... har ni sett? Har ni hört?
För fyra veckor sedan fick Parken Zoo ett underbart litet tillskott, som idag, visade upp sig för världen.
Oliver är en sötnos på ca 12 kilo... Och jag är kär.
Jag vill ha honom i mitt badkar, killa honom under nosen, ge honom mat, plaska med honom. Men att de senare väger uppåt några hundra... Nja. Jag vet inte. Kanske gör han sig ändå bäst hos de andra flodisarna på Parken Zoo.
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.973329-webb-tv-oliver-ar-en-sensation

Sedan nyhet nummer två.
ESKILSTUNA HAR EN NY SNYGG HEMSIDA.
http://eskilstuna.se/har fått en riktigt snygg uppdatering.
Det har jobbats i månader med att få allt klart, för de tar tid.
Själv skulle jag ha jobbat med ung-delen. Lagt över information, fixat snyggt. Men då jag legat sjukskriven har andra fått pyssla lite undertiden, vilket jag är otroligt tacksam för.

Jag hoppas verkligen att ni skall gilla den nya sidan. Jag tycker iaf att den är både snyggare, lättare och bättre.

Kommentarer
Postat av: Lotta

pusspuss

skönt att höra!



2011-03-03 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0