Thursday´s child

Jag börjar med att ge er dagens band: Thursday.
Bandet som passar dagen. Eller dagen som skapade bandet? Jag vet inte...

Dagens Ungdomens hus:
Jag börjar få ordning på hemsidan, delen Ungdomens hus, numera kan man gå in på vår kalender och kika. Där kommer vi lägga in information om speciella saker som händer när vi har öppet.
Just nu ligger det till ex. inlagt att det börjar prova-på dans nästa vecka! :D Så ta med dig dina dansskor och kika in på tisdag! :)



Dagens fika: Kaffe och choklad intas mellan varven.

Dagens Ung fritid:
Jag fixar och donar med lite smått och gott. Avslutar aktivitetsplaner, saker som behöver komma igång.
Bl.a så är jag otroligt sugen på att hitta lite ungdomar som kan och gillar att fota, så att vi på vår hemsida, eller på facebook kan använda dessa bilder och visa upp våra verksamheter lite snyggare än vad vi kan göra idag!
Så har du suget för att fota? Hör då av dig till mig! :D
Har redan några i tanken som jag skall försöka få tag på.

Dags att dra vidare.
Ses!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0